Motocykl Kawasaki KLE 500 černý / 2026

Motocykl Kawasaki KLE 500 černý / 2026
Motocykl Kawasaki KLE 500 černý / 2026
Motocykl Kawasaki KLE 500 černý / 2026

A2

Novinka

Seznamte se s naším novým adventure motocyklem, který Vám pomůže objevovat nové obzory.

Celý popis

Výrobce: Kawasaki

Motocykl: Kawasaki

Objem: 500 ccm

Rok výroby: 2026

NA DOTAZ

Zadejte Váš e-mail:

Cena / ks:

152 900 Kč

Popis produktu

Motocykl Kawasaki KLE 500 / černý -  Metallic Carbon Gray / Ebony

Jeho účelný design je ukázkovým příkladem funkční krásy. Nová KLE500 nejenže dobře vypadá, ale též poskytuje všestrannost jak na silnici, tak i v terénu. Díky čitelnému výkonu, příjemnému průběhu kroutícího momentu řadového dvouválce se vstřikováním a v kombinaci s vyváženým podvozkem s lehkou ovladatelností, nabízí KLE500 pohodlnou ergonomii pro cestování, ale i dobrodružství v terénu. Ať už hledáte adventure motocykl s civilizovaným chováním na silnici, nebo jste terénní jezdec který hledá větší pohodlí a jízdní schopnosti v offroadu, nová KLE500 je Vaší perfektní vstupenkou do báječného světa adventure motocyklů... Life´s a rally. Ride it!

  • Jízdní pozice modelu KLE500 nabízí nejlepší rovnováhu mezi komfortem a ovládáním v široké škále jízdních situací. Široká, dopředu posunutá řídítka, pohodlné sedlo a ideálně umístěné stupačky společně umožňují dostatečnou volnost pohybu pro ovládání motocyklu, ať už v sedě nebo ve stoje.
  • Ergonomie inspirovaná modelem KX - Při určování polohy řídítek a stupaček bylo využito know-how ze série KX společnosti Kawasaki, aby byla zajištěna vynikající ovladatelnost ve stoje. Model KX ovlivnil také tvar karoserie a krytů motoru modelu KLE500, které byly navrženy tak, aby byly hladké a nenápadné, když jezdec přesouvá svou váhu na motocyklu.
  • 21”/17” paprsková kola - 21” přední a 17” zadní paprsková kola dodávají motocyklu pravý rallyový vzhled a odolný offroadový výkon. Navazují na tradici původní řady KLE, která od počátku používala kombinaci 21”/17”.
  • 16litrová palivová nádrž s nízkou spotřebou paliva - Palivová nádrž ve stylu rallye byla navržena tak, aby byla umístěna vysoko s ohledem na světlou výšku. Má objem 16 litrů, což v kombinaci s nízkou spotřebou paliva zajišťuje dostatečný dojezd na jedno natankování.
  • Přístroje s připojením ke smartphonu - Jak plně LCD přístrojová deska u standardního modelu, tak TFT displej u modelu SE nabízejí připojení ke smartphonu prostřednictvím aplikace RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, která umožňuje jezdcům bezdrátové připojení k jejich stroji a vylepšuje tak zážitek z jízdy na motocyklu.
  • Víceúčelový rám typu trellis - Originální rám typu trellis z vysoce pevné oceli modelu KLE500 je základem tohoto vysoce výkonného dobrodružného stroje. Inženýři se zaměřili na praktickou univerzálnost a potěšení z jízdy v různých podmínkách – od nezpevněných silnic po lesní stezky – a model KLE500 tak představuje skutečný most mezi každodenní jízdou a dobrodružnou jízdou. Opakované testy v reálných terénních podmínkách, s nimiž se jezdci pravděpodobně setkají, pomohly optimalizovat tuhost, vyváženost a hmotnost podvozku.
  • Vysoký, kompaktní přední kryt - Klíčovým prvkem stylu modelu KLE500 inspirovaného rallye je vysoký přední kryt, který výrazně vyčnívá v přední části. Úhel přístrojové desky poskytuje jezdci jasný výhled i ve stoje, stejně jako u rallyeových strojů. Přední kryt obklopují průhledné plastové panely, které zlepšují ochranu před větrem a dodávají přední části velmi kompaktní a funkční vzhled.
  • Nastavitelné plexi - Jezdci si mohou vybrat výšku plexi ze tří poloh. Nejnižší nastavení umožňuje maximální výhled, což je užitečné při jízdě v terénu v sedě, zatímco nejvyšší nastavení blokuje většinu větru, aby se jezdec cítil pohodlně i při vyšších rychlostech.
  • Možnost připevnění tří kufrů: rozšířená přepravní kapacita - Možnost připevnit současně dva boční kufry a horní kufr (k dispozici jako originální příslušenství Kawasaki) nabízí jezdcům mnoho možností pro cestovní výbavu. To je možné díky dobře vyztuženému zadnímu rámu, který unese vysoké zatížení a zajišťuje stabilní jízdu při vyšších rychlostech.
  • Prémiové odpružení - Speciálně navržená pro vynikající výkon v široké škále jízdních situací, přední vidlice KYB typu cartridge spolupracuje s novým zadním odpružením Uni-Trak a poskytuje špičkový zdvih kol (210 mm vpředu, 200 mm vzadu) a nastavení tlumení pro dobré chování na vozovce a vynikající absorpci v terénu.
  • Volitelné ABS - Přední a zadní kotoučové brzdy zajišťují spolehlivý brzdný výkon. Volitelné ABS umožňuje jezdcům deaktivovat funkci ABS podle svých preferencí.*
  • Styl inspirovaný rallye - Nový dobrodružný motocykl Kawasaki se odlišuje výrazným stylem inspirovaným rallye. Model KLE500 vypadá, že je připravený stejně tak na blátivé stezky jako na pohodlné dlouhé cesty po dálnici. Kombinace tří stylistických aspektů – autentického image rallye, známých prvků silničních motocyklů a designových detailů inspirovaných motokrosovými motocykly KX – vytváří nový dobrodružný styl Kawasaki.
  • 451 cm³ paralelní dvouválec, který si užijete na dálnici i v terénu - Motor s plynulým zrychlením poskytuje výkon, abyste mohli prozkoumávat polní cesty nebo pohodlně cestovat po dálnici. Citlivý motor a charakteristika přátelská k jezdci usnadňují ovládání a zvyšují jistotu v široké škále jízdních situací.
  • Nejlepší balíček pro jízdu mimo zpevněné cesty - Díky vyváženému podvozku a lehké, přímočaré ovladatelnosti je jízda po polních cestách opravdovým potěšením. Promyšlená jízdní pozice dodává modelu KLE500 přirozený pocit, ať už stojíte nebo sedíte, a hladká karoserie umožňuje jezdci volný pohyb. Díky zaměření na jezdce a vysoké ovladatelnosti je model KLE500 ideální volbou pro jakoukoli dlouhou dobrodružnou jízdu.
  • Přizpůsobitelná kombinace sedadel - Díky doplňkům ERGO-FIT Pillion Seat (nízké sedlo) a Low Front Seat (nízké přední sedlo), které jsou k dispozici jako originální příslušenství, lze vytvořit čtyři jedinečné konfigurace sedadel. Jezdci si mohou vybrat ideální uspořádání sedadel, ať už se jedná o standardní kombinaci (vysoké/vysoké) zaměřenou na komfort na silnici a každodenní použití, doplněnou speciálně navrženým polstrováním pro pohodlí při dlouhých jízdách, nebo o zcela rovnou konfiguraci (vysoké/nízké), která usnadňuje pohyblivost jezdce při jízdě v terénu.
  • Kapacita pro cestování a komfortní vybavení - Na cestě k dalšímu dobrodružství se KLE500 vznáší po vozovce a poskytuje jezdci pohodlí. Vítr je udržován na uzdě díky 3polohovému nastavitelnému čelnímu sklu, dobře polstrované sedadlo přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu a vynikající spotřeba paliva minimalizuje zastávky pro doplnění paliva na dlouhých cestách.

Motor

Typ motoru Kapalinou chlazený, čtyřtaktní, řadový dvouválec
Kompresní poměr 11,3:1
Systém ventilů DOHC, 8 ventilů
Vrtání x zdvih 70,0 × 58,6 mm
Objem 451 cm³
Palivový systém Vstřikování paliva: 32 mm x 2
Mazání Núcené mazání, mokrá kliková skříň
Startovací systém Elektrický
Zapalovací systém Digitální

 

Výkon a převodovka

Maximální výkon 33,4 kW {45,4 PS} / 9 000 ot./min
Maximální točivý moment 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6 000 ot/min
Emise CO2 93 g/km
Spotřeba paliva 4,0 l/100 km
Převodovka 6stupňová převodovka s vratným řazením
Spojka Mokré, vícekotoučové
Primární redukční poměr 2,029 (69/34)
Převodové poměry 1. 2,929 (41/14)
Převodové poměry 2. stupně 2,056 (37/18)
Převodové poměry 3. stupně 1,619 (34/21)
Převodové poměry 4. stupně 1,333 (32/24)
Převodové poměry 5. stupně 1,154 (30/26)
Převodové poměry 6. stupně 1,037 (28/27)
Koncový pohon  
Konečný redukční poměr 3,067 (46/15)

 

Rám a rozměry

Typ rámu  
Stezka 104 mm
Zdvih předního kola 210 mm
Zdvih zadního kola 196 mm
Pneumatika, přední 90/90-21 M/C 54S
Pneumatika, zadní 140/70-17 M/C 66S
D x Š x V 2 300 x 980 x 1 460 mm (1 510 mm vysoká poloha mřížky)
Úhel řízení L/R 40° / 40°
Rozvor kol 1 555 mm
Světlá výška 185 mm
Objem paliva 16,0 litrů
Výška sedáku 870 mm
Pohotovostní hmotnost 195 kg

 

Brzdy a odpružení

Typ přední brzdy Jeden kotouč
Průměr přední brzdy Ø 300 mm
Typ předního brzdového třmenu Dvoupístový
Typ zadní brzdy Jeden kotouč
Průměr zadní brzdy Ø 230 mm
Typ zadního brzdového třmenu Dvoupístový
Typ předního zavěšení Obrácená vidlice
Průměr předního zavěšení Ø 43 mm
Typ zadního zavěšení Kyvná vidlice Uni-Trak
TIP

Máte dotazy k produktu?

Napište a my Vám odpovíme.

* Všechna pole formuláře jsou povinná

Cena:152 900 Kč

banner doprava zdarma