Motocykl QJMOTOR SRK 550 - světle modrá
SRK 550 - naked, jaký tu ještě nebyl Zbrusu nový naked SRK 550 má velmi kompaktní, agresivní design, který se jen tak neokouká. Na první pohled zaujme krásným lakováním, prémiovými komponenty, zpracováním a hlavně svou jednoduchou, avšak promyšlenou konstrukcí a minimalismem.
Celý popisVýrobce: QJMotor
Objem: 550 ccm
Výkon: 41,2 kW
Rok výroby: 2024
Popis produktu
Motocykl QJMOTOR SRK 550 - světle modrá
Prodloužená záruka na 3 roky ke každému novému motocyklu !!
Tento streetfighter se vyznačuje příjemnou uvolněnou ergonomií se sportovním posezem. Kamkoliv se podíváte, uvidíte jen samé kvalitní komponenty - jmenujme například zlatou upside-down přední vidlici Marzocchi, dvojité přední radiální brzdy a nebo krásné prošívané sedačky jezdce i spolujezdce. Jeho inovativní konstrukce rámu a motor nové generace s přesazenými ojnicemi o 270 stupňů Vás nenechá na pochybách, že si každou zatáčku, každou akceleraci užijete na maximum a motocykl ve Vás zanechá opravdu příjemný zážitek z jízdy. SRK 550 je street, který Vás okamžitě nadchne!
-
Nový silnější motor s přesazenou klikou o 270 stupňů - SRK 550 dostal také zcela nový dvouválcový čtyřtaktní řadový motor o objemu 554 ccm, který má podstaně vyšší výkon, než jeho předchůdce. Nový motor Vás mile překvapí až neuvěřitelným zátahem v nízkých a středních otáčkách, ale nově tento motor doslova "letí" až k omezovači. Jeho pružnost, hbitost a odezva na plyn hravě předčí ostatní motocykly v kategorii sportovních naháčů s motorem o objemu okolo 500 ccm. Tato pohonná jednotka je dokonce srovnatelná s motory s větším objemem. Motor se šestistupňovou převodovkou je též nosnou částí rámu, což má za následek snížení celkové hmotnosti pro nekompromisní zážitek z jízdy na novém SRK 500! SRK 550 lze omezit na výkon 35kW tak, aby mohli tento motocykl řídit i držitelé ř.p. A2.
-
Systém řízení kontroly trakce QJMOTOR - Protože má SRK 550 opravdu bohatou seriovou výbavu, dostal samozřejmě i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky. Když víte, že systém okamžitě a správně zasáhne, můžete si o to více užívat jízdu na Vašem SRK 550.
-
Kvalita zpracování a prvotřídní design - SRK 550, má stejně jako všechny naše modely příjemný neokoukaný design. Design tohoto motocyklu pochází z pera italských designerů, kteří do tohoto stroje promítli svou vášeň pro design. Co Vás dále mile překvapí je hezké zpracování a krásné detaily, které dělají z SRK 550 opravdu krásný motocykl. Jmenujme například opravdu krásné lakovanou nádrž s detaily v karbonovém povedení. Ladně působí též výfuk, protože už v seriovém provedení jsou jeho linie čisté a líbivé. Podsedlovka má minimalistické rysy, což se ideálně hodí ke vzhledu streetfighterů. Nakonec zmíníme například krásnou, ostře řezanou masku s LED osvětlením a nebo výrazné modro bílé lakování - to vše je seriový SRK 550!
-
Komfortní, avšak zábavný nastavitelný podvozek od firmy MARZOCCHI - Podvozek SRK 550 sestává z velmi lehkého trubkového rámu. V přední části je vybaven obrácenými vidlicemi Marzocchi, které dodávají tomuto streetfighteru nápadný přikrčený vzhled, ale též vysoký jízdní komfort a dynamiku. Přední obrácená (upside-down) vidlice skvěle doplňuje zadní centrální pružící jednotka téže značky. Podvozek okamžitě a přesně reaguje na nerovnosti silnice a zajištuje snadnou, hravou a precizní ovladatelnost. Celý podvozek tak vytváří rovnováhu mezi pohodlím a ovladatelností v každé jízdní situaci.
-
Nastavitelný zadní centrální tlumič MARZOCCHI - Kvalitní a tuhé zadní odpružení je zásadní pro rychlou a bezpečnou jízdu na silnici i na okruhu. Jeho kvalita musí samozřejmě korespondovat s předními vidlicemi a vše musí podpořit i kvalitní kyvná vidlice. Zadní tlumič a jeho správné nastavení následně umožňují motocyklu při akceleraci zachovat jezdci plnou kontrolu nad svým motocyklem. SRK 550 má seriově montovaný zadní nastavitelný centrální tlumič Marzocchi, který všechny tyto požadavky splňuje na jedničku.
-
Radiální brzdová pumpa a nastavitelné páčky - Celý brzdový systém SRK 550 se skládá z opravdu kvalitních komponentů. Radiální brzdové třmeny skvěle doplňuje i radiální brzdová pumpa. Hlavní rozdíl mezi radiální a axiální pumpou je směr pohybu pístku. Radiální pístek se pohybuje ve stejném směru jako brzdová páčka, tedy kolmo (nebo velmi blízko kolmému směru) k řídítku. Je tedy pochopitelné, že získáte lepší cit při brzdění, když se páčka pohybuje ve stejném směru jako pístek. To je hlavní výhoda radiální konstrukce. Brzdění je tak citlivější a lépe dávkovatelné. Samozřejmostí jsou i nastavitelné páčky spojky a brzdy pro co nejlepší ovladatelnost SRK 550.
-
Litá kyvka a kvalitní pneumatiky - SRK 550 má kvalitní podvozek, který se sestává z krásné, nastavitelné zlaté USD vidlice Marzocchi a lehkého tubkového rámu. Ani zadní část motocyklu nezůstala pozadu a tak má tento naháč i kvalitní litou kyvnou vidlici, která je zavěšena na nastavitelném zadním tlumiči Marzocchi. Kvalitní podvozek si ovšem zaslouží i kvalitní pneu a tak je SRK 550 obutý na kvalitních plnohodnotných bezdušových pneumatikách CST o rozměrech 120/17 ZR17 vpředu a 160/60 ZR17 vzadu.*SRK 550 má sekundární převod řetězem.
-
Výkonné radiální brzdy s ABS od firmy BOSCH - Brzdový systém vybavený systémem ABS od firmy Bosch se sestává z dvoukotoučové brzdy s radiálně montovanými třmeny vpředu a jednokotoučové zadní brzdy. Tento systém nabízí bezpečné zastavení v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a 260 mm kotoučová brzda vzadu zajišťují přesně dávkovanou a přitom opravdu výkonnou brzdnou sílu na kterou se můžete vždy spolehnout.
-
Full LED osvětlení a agresivní vzhled "jednookého" světlometu - SRK 550 je podobně jako ostatní modely QJMOTOR vybaven Full LED osvětlením - počínaje hlavním světlometem, přes blinkry až po výrazné koncové světlo. Design přední masky, denní svícení řešené LED pásky ale hlavně jednooký hlavní světlomet vyzařují agresivitu a dodávají výrazný charakter tomuto zcela novému streetfighteru. Moderní technologie LED osvětlení je nenáročná na údržbu, zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
-
Konektivita s chytrými telefony - Všechny motocykly QJ Motor jsou od modelového roku 2024 vybaveny přístrojovým vybavením, které lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit údaje z displaye svého telefonu na přístrojový panel motocyklu. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, tak i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné si stáhnout aplikaci, která Vám po zaplacení drobného poplatku zpřístupní i tuto funkci.
-
Barevný TFT panel se senzory tlaku a teploty v pneumatikách - Velký barevný TFT displej zobrazuje velké množství informací, a nově navíc také tlak a teplotu v pneumatikách díky senzorům, které má tento motocykl v kolech. TFT panel je skvěle čitelný za jakéhokoliv počasí, protože je vybaven automatickým nastavením jasu a má též denní a noční režim. Kromě toho má schopnost propojit se s mobilním telefonem jezdce, s možností zobrazení navigace, která zobrazuje i aktuální provoz, nebo také umožňuje zrcadlit obrazovku Vašeho mobilního telefonu. Dále přístrojový panel umožňuje spravovat a prohlížet si například příchozí hovory.
-
Dvoudílná komfortní sedadla - Pohodlná sedadla jsou důmyslně a vkusně lemována hezkým prošíváním a nabízí vysokou úroveň jízdního komfortu. Sedadlo jezdce i spolujezdce je díky bohatému uretanovému polstrování velmi pohodlné a tak se bez obav můžete pustit na celodenní výlet. Zadní sedadlo skvěle navazuje na minimalistickou podsedlovku a tak záď motocyklu působí lehkým a svěžím dojmem.
-
Bohatá výbava ZDARMA - hned dvě USB zásuvky! - Na levé straně nad chladičem je pohodlně integrována zásuvka USB-A a USB-C! Můžete skrz ně nabíjet například mobilní telefon, nebo zapojit navigaci. USB zásuvky mají samozřejmě voděodolnou gumovou krytku.
-
Modře podsvícené ovladače na řídítkách - SRK 550 má na rozdíl od konkurence i praktické podsvícené ovladače, což je dobré pro motocyklové začátečníky, ale též praktické pro zkušené jezdce. Ergonomické a funkční ovladače jsou diskrétně modře podsvícené, což usnadňuje jejich použití při jízdě v noci a zároveň dodává vzhledu motocyklu pěkný styling. Těmito ovladači snadno volíte funkce TFT panelu, takže za jekékoliv situace nemusíte sundávat ruce z řídítek. Máte tak plnou kontrolu nad svým motocyklem ve dne, ale i při jízdě v temné noci.
-
Stylový, ale i praktický kryt chladiče v základní výbavě ZDARMA - SRK 550 má seriově montovaný kryt chladiče, který nejenže dobře vypadá, ale ochrání samotný chladič SRK 550 před odlétávajícím kamením a nečistotami od předního kola. Boční kryty zase ochrání boky chladiče a tak tu máme další seriovou výbavu, kterou u mnoha konkurenčních motocyklů musíte připlácet.
-
Krásný výfuk se skvělým zvukem - Ne každý motocykl má hezký seriový výfuk. S čím dál přísnějšími emisními normami je též obtížné dosáhnout i na pěkný hluboký zvuk. SRK 550 ale dostal do vínku parádní seriový výfuk, který má navíc skvělý zvuk, který ladí se sportovním zaměřením tohoto naháče. Kvalitní zpracování výfuku i jeho koncovky Vám dodá hrdost a nebudete muset investovat do laděné koncovky, protože si užijete jízdu i s tímto seriovým výfukem.
Technické údaje:
Typ motoru | 2-válcový, řadový, kapalinou chlazený |
Typ rozvodů | DOHC, 8 ventilů |
Objem válců | 554 ccm |
Vrtání / Zdvih | 70,5 mm x 71 mm |
Výkon motoru | 41,2 kW (56 k) při 8.250 ot./min |
Točivý moment | 54 Nm při 5.500 ot./min |
Příprava směsi | Elektronické vstřikování paliva |
Způsob startování | Elektrický startér |
Spojka / ovládání | Vícelamelová mokrá spojka / lankem |
Převodovka / převod | 6 rychlostní / sekundární převod řetězem |
Emisní norma | Euro 5 |
Hlučnost při stání | 92 dB |
Emise CO2 | 99 g/km |
Palivo | Benzin E5 / E10 |
Maximální rychlost | 180 km/h |
Konstrukce podvozku | Trubkový rám / "banánová" litá kyvná vidlice |
Přední odpružení | Upside-down vidlice Marzocchi |
Zadní odpružení | Jeden centrální tlumič Marzocchi |
Zdvih předního kola | - mm |
Zdvih zadního kola | - mm |
Světla výška | 160 mm |
Přední brzdy s ABS | Dvojitá kotoučová brzda 320 mm / ABS |
Zadní brzda s ABS | Jednokotoučová brzda 260 mm / ABS |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17 / bezdušová |
Zadní pneumatika | 160/60 ZR17 / bezdušová |
Rozměry (D, Š, V) | 2.100 mm / 868 mm / 1.156 mm |
Rozvor | 1.420 mm |
Výška sedadla | 790 mm |
Objem palivové nádrže | 15 litrů |
Pohotovostní hmotnost | 190 kg (vč.všech kapalin, paliva a baterie) |
Cena:139 900 Kč